Ganadoras del II Concurso de tuits y microrrelatos contra la violencia machista

web25n2016
La UMH contra la violencia machista

II Concurso de microrrelatos y tuits contra la violencia machista.

Nos es grato anunciar el fallo de la segunda edición del concurso «Microrrelatos y tuits contra la violencia machista» de la Universidad Miguel Hernández de Elche.

Autora del microrrelato: Carme Puig Bernabeu, estudiante de Farmacia

Título: Núa.

Una sola paraula i tantes emocions alhora. Expressió plena de llibertat, puresa, passió i veritat; així com també de fragilitat, delicadesa, desprotecció, vulnerabilitat…
Ella ho sabia. Sabia perfectament que a la pell cicatritzaven les ferides i els colps, però les paraules permaneixien per sempre al record.
Un bon dia, ella es va vestir. Primer ho va fer per dins, es va armar de valor i va decidir trencar amb aquelles pors que l’atemoritzaven. Seguidament, ho va fer per fòra per a ocultar la veritat que la castigava. Va obrir la porta i va fer camí cap a la llibertat.

Autora del tuit: Natalia Morán Vellido, estudiante Máster de Abogacía

El día que te planté, yo empecé a brotar@MALEVOLAN

#UMH25N @UniversidadMH @Igualdad_UMH