La I Cimera de Rectores de les Universitats Públiques espanyoles

26 Novembre, 2018

Les rectores de les universitats públiques espanyoles aposten per crear una àrea de coneixement d’estudis de gènere i la implantació d’un grau específic

La rectora de la Universitat Jaume I, Eva Alcón, ha sigut l’amfitriona de la I Cimera de Rectores de les Universitats Públiques Espanyoles que s’ha celebrat a Castelló i que ha congregat a les set rectores de les universitats públiques: M. Vicenta Mestre, de la Universitat de València; Pilar Aranda, de la Universitat de Granada; Margarita Arboix, de la Universitat Autònoma de Barcelona; Nekane Balluerka, de la Universidad del País Vasco/Euskal Herriko Unibertsitatea; M. José Figueras, de la Universitat Rovira i Virgili i M. Antonia Peña, de la Universitat de Huelva.

Conclusions de la Cimera