UMH25N Conmemoració Dia Internacional de l’erradicació de la violència contra les dones

Benvolguda comunitat universitària,

Demà dimecres 25 de novembre, el rector de la UMH, Juan José Ruíz Martínez, i María José Alarcón García, directora de la Unitat d’Igualtat, llegiran el manifest que ha elaborat la Xarxa d’Unitats d’Igualtat de Gènere (RUIGEU) per a difondre’l en totes les universitats de l’Estat espanyol amb motiu del Dia Internacional de l’Eliminació de la Violència contra les Dones.

A causa de les mesures vigents de prevenció davant de la COVID-19 relatives a les restriccions d’aforament i de distanciament social, l’acte es realitzarà en streaming a les 11 hores, i es podrà seguir a través del següent ENLLAÇ.

Com en edicions anteriors, es presentarà el cartell commemoratiu de la campanya “La UMH Contra la Violència Masclista” i es guardarà un minut de silenci per les víctimes d’aquest flagell social. Així mateix, des de la nit de hui fins a dijous que ve l’edifici de Rectorat i Consell Social s’il·luminarà de violeta com a símbol de la repulsa de la nostra institució a tota mena de violència contra les dones i la nostra adhesió a la lluita per la seua erradicació.